CTR - це що таке "Яндекс. Директ"? Формула розрахунку і приклади
CTR — це значення клікабельності сайту (абревіатура походить від англійської фрази click-through rate), яка служить величиною вимірювання ефективності рекламної кампанії. Чим вище відсоток співвідношення показів і кліків, тим краще була налаштована реклама. Як це працює?
Ефективність рекламної кампанії визначається тим, наскільки правильно вона була налаштована. Важливо, щоб реклама була релевантної пошуковим запитам клієнта. Грубо кажучи, якщо користувач шукає праска, то не варто показувати йому лижі. CTR — це співвідношення кліків до загальної кількості показів; СРА — це співвідношення витрат на рекламу до досконалим користувачами цільовим дій, ціна за дію; СРО — вартість покупки, яка підраховується за тим же принципом, що і СРА, тільки цільовим дією буде тільки оплачене; ДРР — це співвідношення рекламних витрат до прибутку, викликаної цією рекламною кампанією. CTR ми розглянемо максимально докладно, тому що цей показник показує, наскільки вірно підібрана аудиторія і наскільки ваш рекламний пост відповідає очікуванням потенційного клієнта, виражає його потребу. Якщо CTR низький, то, як правило, за рідкісним винятком низькими залишаються і інші показники. Цей показник вважається в першу чергу, і за нього можна порівнювати ефективність однієї і тієї ж кампанії на різних майданчиках. CTR = A/B*100%. Наприклад, реклама була показана 1000 разів. З цієї тисячі разів за посиланням клікнула 10 осіб. Показник CTR в цьому випадку буде: 10/1000 x 100 % = 1 % Якщо ж реклама була показана ту ж тисячу разів, але посилання клікнула 200 осіб, то, відповідно, CTR буде дорівнює 20 %, що вважається найвищим показником.
Який CTR хороший? Що потрібно знати про CTR в контекстній рекламі? Це те, що серед усієї інтернет-реклами середній показник клікабельності найвищий. Якщо для банерної реклами хороший буде і 1 %, то в "Яндекс. Директе" той же 1 % вважається низьким показником. Показники клікабельності нижче 5 % для контекстної реклами — це дуже погано та неефективно, 5-15 % — це нормальний показник CTR для пошукової системи. Більше 15 % — ви придумали щось геніальне, продовжуйте в тому ж дусі. Важливо розуміти, що для адекватної і статистично значимої картини CTR необхідно достатньо даних, тобто в нашому випадку достатньої кількості показів. Якщо вам було 4 показу і два кліка, CTR складе 50 %, але це ще ні про що не говорить. Включаємо логіку і вважаємо CTR правильно. Чим більше показів, тим більш значущою є картина.
Працюємо над текстом оголошення. Заголовок оголошення повинен відображати вашу унікальну торгову пропозицію коротко, ємко і зрозуміло. Користувач повинен знати, навіщо йому переходити по посиланню. По кожній вузькій темі потрібно створювати своє власне оголошення. Якщо користувач шукає праска, то він з більшою ймовірністю перейде по посиланню "праска", а не за посиланням "побутова техніка". Всі вигоди вашої пропозиції повинні бути прописані в тексті. Користувачеві показано більше 10 посилань на одній сторінці. Яку вигоду йому дасть саме вашу пропозицію. Всі акції, знижки і бонуси повинні відразу кидатися в очі. У тексті використовуйте ті самі запити, які пишуть користувачі. Оголошення повинно бути заточене під регіон. Назва міста або населеного пункту також виводимо текст оголошення. Якщо користувач шукає праска в Пермі, то з більшою ймовірністю він клацне на "купити праску в Пермі", ніж просто "купити праску". Виключайте непотрібні запити, використовуючи мінус-слова. У той же час, враховуючи всі вищевикладені принципи, все ж намагайтеся, щоб ваш текст був не банальним, а привертає увагу.
При складанні креативів часто варто дотримувати деякі принципи: Описати переваги, які отримає клієнт, купуючи продукт саме цього виробника, які саме у вас. Це може бути: швидка доставка; знижковий абонемент; близькість до певної станції метро; можна також зробити акцент на якихось певних властивостях продукту, наприклад "домашня птиця", "ручна вишивка" та інше. Оголошення повинне вирішувати проблему потенційного клієнта. Наприклад, "Витрачаєте час на пошук готелю? Ми підібрали найкращі пропозиції для вас". Стислість — сестра таланту. Чим коротше ваше рекламне оголошення, тим краще. Ідей для реклами можна знайти тисячі як в Мережі, так і самостійно. Тільки ви знаєте ваш продукт на всі сто відсотків. Експериментуйте і перевіряйте за допомогою аналітики, наскільки вдалим виявився той чи інший експеримент. Пам'ятайте: все у ваших руках, в тому числі і ефективність вашої реклами.
Принципи роботи контекстної реклами
Контекстна реклама — це на даний момент один з найбільш ефективних і окупних способів вкладення коштів у просування вашої компанії або продукту в Інтернеті. Це реклама, яка показується користувачу, проявившему пошукову активність в Мережі певного характеру. Наприклад, хтось хоче купити праску і пише запит "купити праску" в рядку пошукової системи. Контекстна реклама показується на підставі цього запиту. Ненав'язливо користувачеві показують те, що йому потрібно в даний момент.Ефективність рекламної кампанії визначається тим, наскільки правильно вона була налаштована. Важливо, щоб реклама була релевантної пошуковим запитам клієнта. Грубо кажучи, якщо користувач шукає праска, то не варто показувати йому лижі.
Метрики контекстної реклами
Метрики контекстної реклами — це цифрові показники її ефективності. Для розрахунків маркетологи та фахівці з SEO розраховують наступні величини:Як розрахувати CTR
Даний показник вважається дуже просто. Нехай А буде кількістю кліків, а В — кількістю показів. У такому разі формула розрахунку CTR виглядає так:Який CTR вважається високим, а який низьким
Як це визначити? Так як CTR — це показник первісної ефективності рекламного оголошення, важливо адекватно оцінити його. Це потрібно, щоб вміти скоригувати текст промопоста у разі низької ефективності, або продовжувати в тому ж дусі.Який CTR хороший? Що потрібно знати про CTR в контекстній рекламі? Це те, що серед усієї інтернет-реклами середній показник клікабельності найвищий. Якщо для банерної реклами хороший буде і 1 %, то в "Яндекс. Директе" той же 1 % вважається низьким показником. Показники клікабельності нижче 5 % для контекстної реклами — це дуже погано та неефективно, 5-15 % — це нормальний показник CTR для пошукової системи. Більше 15 % — ви придумали щось геніальне, продовжуйте в тому ж дусі. Важливо розуміти, що для адекватної і статистично значимої картини CTR необхідно достатньо даних, тобто в нашому випадку достатньої кількості показів. Якщо вам було 4 показу і два кліка, CTR складе 50 %, але це ще ні про що не говорить. Включаємо логіку і вважаємо CTR правильно. Чим більше показів, тим більш значущою є картина.
Де подивитися і як налаштувати показ CTR в "Яндекс. Директе"
У рекламній кабінеті "Яндекса" є вкладка з статистикою оголошень, які вже почали показувати. Подивитися можна все, що завгодно, в тому числі і CTR. Для перегляду CTR потрібно правильно налаштувати відлік у "Майстрі". Ви можете дивитися статистику оголошень по днях, місяцях, кампаній і регіонам. Кожен з цих відліків важливий для аналізу загальної ефективності реклами. У "Майстрі відліків" діректа CTR ключової фрази можна дивитися окремо по спецразмещениям і динамічним показів. Для достовірної оцінки CTR дивимося гарантовані покази, тобто CTR за спецразмещениям. Покази дивимося тільки в "Яндексі", виключивши з відліку покази в пошукових системах партнерів. Також сортування за запитами можна налаштувати таким чином, що ви будете наочно бачити, наскільки релевантні рекламі пошукові запити. Якщо ви налаштуєте відліки за зростанням або спаданням CTR, то зможете відразу бачити ті, які неефективні.Як підвищити CTR в "Яндекс. Директе"
Підвищити клікабельність вашого оголошення можна, виконуючи деякі рекомендації:Експериментуйте і аналізуйте
Креатив в рекламі вітаються. Чим більш несподіваним оголошення буде, тим більше приверне уваги. Відповідно, буде високий CTR. Сайту це піде тільки на користь. Але варто розуміти, що важливіше всього доречність креативу в даній ситуації, його відповідність клієнтського запиту. Тобто експериментувати можна і потрібно. Іноді щось несподіване продає набагато краще, ніж стандартне "Праски зі знижкою 15 %". Але будь-який креатив повинен закривати клієнтські болю, відігравати заперечення, а також бути зрозумілим і доступним. Можна використовувати мову образного мислення.При складанні креативів часто варто дотримувати деякі принципи:
Схожі добрі поради по темі
Ось що буде з вашим тілом, якщо почати пити льон з кефіром вранці
Будьте здорові! Реклама говорить, що наше тіло від токсинів очистять тільки насіння Чіа, ягоди годжі і інші Суперфуди, які коштують дуже дорого. Але
Як працює "Директ" ("Яндекс")? Як працювати з "Яндекс.Директ": інструкція
Як працює "Яндекс.Директ", як грамотно скласти рекламне оголошення і відстежити результат? А також за рахунок чого формується вартість кліка?
Мінус-слова: список ("Яндекс.Директ"). Універсальний список мінус-слів ("Яндекс.Директ")
Мінус-слова (список "Яндекс. Директ") - це можливість відсіяти нецільову аудиторію, значно підвищити позиції сайту в рейтингу пошукових систем і
Нативна реклама: основні поняття, приклади, ефективність
Як рекламувати продукт, не називаючи його? Як замаскувати рекламу, щоб не викликати негатив у споживача? У цьому вам допоможе нативний формат реклами.
Як отримати права на розміщення контекстної реклами в "Яндексі". Сертифікат "Яндекс.Директ"
Сертифікат «Яндекс.Директ» з розміщення контекстної реклами тепер може отримати будь-який самостійний фахівець, що має досвід роботи в цьому сервісі.
Медійна реклама в інтернеті: приклади, особливості, види
Стаття про те, що собою являє медійна реклама в інтернеті: приклади реклами, медійна реклама на "Яндексі".