Добрі поради » Цікаве » Безсмертна медуза: хто це

10-08-2015, 14:38
Чи відомо вам, що на Землі живе безсмертна медуза? Ця тварина має розмір всього кілька міліметрів, але її особливість виділяє її серед усього живого на нашій планеті. Turritopsis Nutricula може повідати нам свій секрет вічного життя.

Біологія

Цикл розвитку і розмноження цього виду нічого незвичайного не має:
  • Запліднення яйцеклітини.
  • Перетворення в планулу.
  • Освіта поліпа.
  • Отпочковиваніе дочірніх медуз.
  • Зовні безсмертна медуза turritopsis також не відрізняється від собі подібних. Вона має вигляд високого парасольки, навколо якого знаходяться тонкі щупальця. Їх кількість у міру дорослішання зростає з 8 до 100. Система травлення помітна на просвіт у вигляді плями червоного кольору у вигляді хреста. Розмір медузи змінюється від 1 до 5 міліметрів.

Безсмертна медуза: хто це
    Унікальність цього живій істоті надає здатність регулярно молодіти нескінченну кількість разів. Коли вона досягає певного етапу онтогенезу, то відбувається регенерація організму в більш молоду стадію розвитку.

Секрет істоти

Безсмертна медуза може впливати на свої клітини, диференціюючи їх. Щоб згодом надіслати їх до більш ранніх етапах онтогенезу. Цей момент в науковому світі отримав свою назву – трансдифференцировка клітин. Подібне можна спостерігати при регенерації тканин травмованого органу. А цей вид невеликий медузи зміг взяти під контроль трансдифференцировку і використовувати його для того, щоб замкнути в кільце цикл життя. Наукові експерименти, які проводилися над сотнею медуз, продемонстрували, що при дорослішанні всі вони ставали молодшими і це спостерігалося багато разів. Це дало можливість констатувати, що ця істота не знає органічної смерті.

Сенсація

Про те, що таке живий організм існує, стало відомо відносно недавно, в кінці минулого століття. За минулі роки представників виду досліджували генетики і біологи, намагаючись знайти розгадку цього феномену вічного життя. Але всі їх старання не увінчалися успіхом. Звичайно, ще ніхто не знайшов медузу, має тисячолітній вік, але це не применшує заслуги Фернандо Боэро, що зробив це відкриття. Безсмертна медуза існує і це науково доведений факт. Цей унікальний гідроїд поширився по всьому світу Карибського моря. З допомогою дослідів і інших наукових методів була продемонстрована їх тенденція до різкого зростання кількості особин. Вже в XXI столітті стала очевидною стурбованість гідробіологів після проведених порівнянь мітохондріальної ДНК у представників різних популяцій медузи. Вони прийшли до висновку, що у всіх вивчених зразків абсолютно однаковий геном. Багатьом стало цікаво, як виглядає безсмертна медуза. Фото стали робитися при кожній можливості.

Безсмертна медуза: хто це
    У світі багато вчених, які тривалий час займаються вивченням цього феномена і шукають способи застосування його в людському організмі. Були зроблені перші кроки в цьому напрямку: спроби змінити клітини серця людини, який переніс інфаркт. На жаль, революційних відкриттів у медицині це не принесло. Але робота в цьому напрямку ведеться, є надія, що прийде час і людині вдасться взяти під свій контроль процес трансдифференцировки. Безсмертна медуза може привести усе людство до вічного життя. Але поки це чергова теорія.
    Найотрутніша в світі істота (фото). Яка істота найотрутніша на планеті згідно Книзі рекордів Гіннеса?
    Багато допитливих людей, швидше за все, задавалися питанням про те, яка істота найотрутніша на землі. Цікаво, що довгий час було прийнято вважати, що
    Чи небезпечні медузи Чорного моря?
    Медузи Чорного моря - найдавніші желеподобние організми без скелета і тканинної основи. Водяться тільки в солоній воді різної насиченості, хаотично
    Яка найбільш небезпечна комаха у світі?
    Відповісти на питання про те, яке саме небезпечне комаха у світі, важко, адже існує декілька представників членисороконожких безхребетних тварин, які
    Чому медуза Turritopsis nutricula вважається безсмертною?
    В кінці XX століття медуза Turritopsis nutricula була визнана єдиним поки відомим істотою, яке здатне жити вічно. Чи Так це насправді? Як безсмертна