Добрі поради » Цікаве » Краща фантастика 2010-2015: список фільмів для перегляду

8-02-2016, 18:43
Будь-який справжній кіноман знає відповідь на питання про те, картини якого жанру найкраще відволікають від повсякденних турбот, розважають і змушують розігратися уяву. З такими завданнями легко впорається краща фантастика 2010-2015. Список фільмів, вихід яких став справжньою подією для глядачів, наводиться нижче.

«Марсіанин» (2015)

Зараз великим попитом користуються стрічки, де в центрі уваги знаходиться людина, що опинилася у важких умовах і намагається врятуватися від смерті. Нерідко дія відбувається зовсім не на планеті Земля. «Марсіанин» - фільм, який побачив світ у 2015 році, можна згадати як приклад такої картини.

Краща фантастика 2010-2015: список фільмів для перегляду
Режисером «космічного» твори є Рідлі Скотт, головну роль зіграв Метт Деймон. Команда космічного корабля, що опинилася на Марсі з важливою місією, раптово потрапляє в епіцентр піщаної бурі. Командир приймає рішення про відліт, проте один з членів екіпажу випадково залишається на чужій планеті. Прийшовши до тями після втрати свідомості, спричиненою пораненням, Марк починає боротися за своє життя. Йому необхідно протриматися 4 роки, не загинувши до того моменту, як люди повернуться на Марс.

«Світ юрського періоду» (2015)

Минулий рік виявився щедрим на видовищні фантастичні новинки кінематографу. «Світ юрського періоду» - картина, що знаходиться на 4 місці в рейтингу найкасовіших стрічок, які коли-небудь йшли в кінотеатрах. Дія відбувається в диво-парку, населеному справжніми динозаврами. Доісторичних тварин вже два десятиліття показують людям, готовим купувати квитки на незвичайне шоу. Спочатку парк щодня відвідували натовпами туристів, однак через 20 років інтерес людства до монстрам згас.

Краща фантастика 2010-2015: список фільмів для перегляду
Амбітний власник парку не бажає втрачати прибуток. Щоб збільшити приплив відвідувачів, він наймає команду вчених. Їх завдання полягає у створенні нового виду чудовиськ, надзвичайно жорстоких і небезпечних. Зрозуміло, настає момент, коли вжиті заходи безпеки дають осічку. Монстри опиняються на волі і приступають до полювання на відвідувачів заповідника. Фільм зняв Колін Треворроу.

«Зоряні війни: пробудження сили» (2015)

Імператор і Дарт Вейдер мертві вже цілих тридцять років, але у мешканців галактики з'являються нові вороги. Влада намагається роздобути у свої руки загадковий Сноук, керуючий Першим Орденом. Протистояти лиходіям з підступними планами здатні лише джедаї.
Краща фантастика 2010-2015: список фільмів для перегляду
«Зоряні війни: пробудження сили» обов'язково варто подивитися всім шанувальникам знаменитої серії, як і глядачам, які люблять спостерігати за масштабними космічними битвами з обов'язковою перемогою добра над злом. Кіно радує видовищними спецефектами, тримає в напрузі протягом усього перегляду.

Що ще подивитися

Тим, хто вже встиг оцінити новинки, стане в нагоді рейтинг, в якому міститься краща фантастика 2010-2015. Список фільмів відкриває стрічка «Початок», створена Крістофером Ноланом. Головний герой стрічки – геніальний злодій, вміє отримувати цінні таємниці з надр людської підсвідомості, у виконанні Леонардо Ді Капріо. Але чи впорається він з іншим завданням, яка полягає у впровадженні потрібної думки у мозок об'єкта? Ця фантастична картина стала яскравою подією 2010 року.
Краща фантастика 2010-2015: список фільмів для перегляду
«Повстання планети мавп» - ще одна стрічка, гідна перегляду. Тварини, що володіють потужним інтелектом, які мають намір поневолити людство – хіба без такої історії обійдеться краща фантастика 2010-2015. Список фільмів поповнює також твір «Голодні ігри», зняте Гері Россом. Події картини відбуваються в світі, що пережив апокаліпсис, перетворився на єдине тоталітарна держава. Один раз на рік уряд організовує кривавий спектакль, учасниками якого стають 12 юнаків і 12 дівчат. Смерті вдається уникнути лише одному з групи. На цьому не закінчується краща фантастика 2010-2015. Список фільмів, що не може не включати кінопроект «Стартрек: Відплата». У цьому дітище Джей Джей Абрамса існування людства традиційно виявляється під загрозою. Глядачів чекають масштабні битви героїв зі злодіями, які відбуваються в космосі та на землі.

Новинка 2014 року

Нарешті, шанувальники фантастики можуть вибрати для перегляду «Интерстеллар», що вийшов в 2014 році. Земля гине від засухи, вибухає продовольча криза. Для порятунку світу вчені збираються проникнути в просторово-часовий тунель і знайти безпечний спосіб переселення людей на чужу планету. Так виглядають найкращі картини, зняті в 2010-2015 роках.
Краща фантастика всіх часів: список фільмів
Фільми в жанрі фантастика улюблені багатьма поколіннями. Вони не втрачають своєї актуальності і привабливості навіть через десятиліття. Представляємо
Олексій Гришин - талановитий молодий актор російського кінематографа
Вам запропонована цікава стаття про особистому житті та професійній кар'єрі актора Олексія Гришина, талановитого, молодого, цілеспрямованого.
Коли вийде «Марсіанин» 2? - Дата виходу.
У вересні 2015-го глядачам нарешті був представлений фільм під назвою «Марсіанин», якого чекали вже досить давно. Картина виявилася дуже вдалою,
Коли вийде «Анубіс»? - Дата виходу.
У 2018-му році всіх любителів анімаційного жанру в кіно чекає фільм «Анубіс». Сюжет картини відкриє глядачам таємницю незліченних скарбів, які
Який найстрашніший фільм жахів у світі? Рейтинг жахів
Який найстрашніший фільм жахів у світі? І є насправді ужастик, здатний налякати до остраху глядача з самими міцними нервами?
Кіно про космос: огляд кращих фільмів
Космос – сфера, не вивчена людством до кінця, і тема, періодично піднімається в кінематографі. Які відомі фільми про космос, Галактику, Всесвіт?