Добрі поради » Цікаве » Одноденне голодування: за це відкриття японський біолог Осумі отримав Нобелівську премію

21-03-2021, 10:18

Короткочасний голод для тіла є способом омолодження і очищення. За відкриття механізму роботи клітин при голодуванні японський біолог Есінорі Осумі отримав Нобелівську премію.

У своїх експериментах біолог помітив, що коли тіло не отримує запланований прийом їжі, через нетривалий час організм запускає механізм аутофагії: він починає аналізувати і використовувати непотрібні частини своїх клітин. Процес був відомий і до роботи Осумі, але японець першим помітив зв'язок з голодуванням.

Строго кажучи, голодування тут виявилося абсолютно випадково. Справа в тому, що механізм автофагії запускається більш передбачувано і працює інтенсивніше, коли організм отримує певний стрес. За збігом обставин, голод став саме таким стресовим спусковим гачком.

Омолодження структури клітини, процес не безкінечний. При перевищенні певного порогу, ефект стає негативним. Саме тому Осумі зазначив, що у випадку з голодом, він повинен бути короткочасним. Максимум один день.

Нобелівський комітет підтвердив результати досліджень японця. Контрольований одноденний голод запускає механізм омолодження клітин і може бути ефективний як складова для збільшення тривалості активної фази життя.

Cyть oднoденого гoлoдування складається з тoго, щоб нe їсти 24 години c мoмeнту останього пpийому їжі, вживання в цей час багато очищеної води Максимальна.
8 ознак того, що ви п'єте мало води
Кожен день я п'ю воду, не замислюючись про цей факт. Коли хочеться пити, для мене абсолютно нормально прийти на кухню і налити собі склянку води. Це
Вікно харчування: Японська дієта, яка отримала Нобелівську премію
Японським вченим відкритий принцип харчування, який допомагає не тільки схуднути, але і зберегти молодість і здоров'я.
Секретний японський рецепт гейш: антивікове рисове молочко для очищення шкіри